Globens Trafikskola - kvalitativ utbildning sedan 1989

Vi har jobbat i mer än 30 år med att utbilda trafiksäkra och trygga förare och det är vi mycket stolta över men man kan inte bara lita på sin erfarenhet. Hos oss kan du lita på att vi besitter den senaste kunskapen inom trafikpedagogik och trafikforskning. Vi har alltid koll på de nyaste direktiven från Transportstyrelsen och Trafikverket. Mycket har hänt på vägarna sedan 1989 och det gäller att hänga med annars kan man bli omkörd!

Våra instruktörer är engagerade och hängivna, de vill att du skall lyckas med ditt körkort! Vi anpassar våra lektioner efter dig, din inlärningstakt och körförmåga. Hos oss skall ingen behöva känna sig överkörd! På Globens Trafikskolas Instagram kan du varje vecka se nya stolta körkortsinnehavare. De är ett intyg och bevis på att vi tillsammans jobbar hela vägen fram till mål.

globen trafikskola

En trafikskola nära dig

Söder om söder, vid knutpunkten Gullmarsplan, ligger Globens Trafikskola. Den är på tunnelbaneavstånd och går lätt att nå med tvärbana, cykel eller bil. Hos oss kan du boka körlektioner alla dagar i veckan, både på dag- och kvällstid. Det gör det enkelt för dig att komma till oss för en körlektion på lunchen, innan träningen eller efter jobbet. Något som gäller med all övning är att för att den skall fungera så måste den bli av. Genom att välja en trafikskola som ligger nära dig ökar du dina chanser att ta körkort. Vi lovar att ta väl hand om ditt förtroende och inte göra dig besviken!

Vi har olika intensivkurspaket som gör att du kan stanna i stan och ta ditt körkort här i Stockholm där du ändå kommer använda det. Det är säkrast att lära sig köra i den miljön där man kommer köra mest. I paketen ingår även Risk 1, Risk 2 och teoriprov. Kom igång med ditt körkort redan idag!

Börja med din förarutbildning idag!